27 april 2009

Summering av dagen, kodångest

Idag har typ inget blivit gjort alls. Hackade en bookmarklet som tog några minuter, det var väl mitt bidrag till världen idag. Har klurat på att hacka om ett Twitter bookmarkletscript som ger en popup för Bloggy men jag och koden är ännu inte helt överens och jag måste fråga den som skrivit originalkoden om det är ok att jag snor och demolerar.

Inte fick jag i mig någon middag idag heller, ungarna åt upp allt. Jag åt en sisådär 20 kardemummakakor istället, jättebra, not!

Nu kommer jag drömma om javascript. Jag vet vad jag vill göra, jag vet vad koden gör men jag får inte till det. Irriterande som fn men så är jag inte en programmerare heller. Sådant brukar jag överlåta till andra.

Sov gott, dröm sött osv...

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: