12 maj 2009

Dagens promenad gick i skogen och upp på ett berg

Idag kändes min fot helt ok, den värker bara om jag trampar snett och det skall man ju ändå inte göra :-)

Tog mig en tur bort mot Buddbyn och mot Svartbäcken, men gick inte hela vägen till Svartbäcken det skulle jag inte hinna. Totalt var jag hemifrån i över 5 timmar men effektiv gåtid var 4 timmar och 27 minuter och turen blev 27,78 km. Hade tänkt att gå en annan väg tillbaka men den traktorstigen var sjöblöt av den myr som låg bredvid så jag fick gå fram/tillbaka samma väg. Det är alltid lite tråkigt men det fanns en del att titta på och var en mysig väg så det var ingen större fara.

Jag tog lite kort och lade i ett bildspel, helt insnöad på ödetorp och gamla jordbruksmaskiner för tillfället tydligen. Som vanligt rekommenderar jag att se bilderna lite större än inbäddade här.



Turen såg ut så här för er som undrar, där startpilen är skall det egentligen stå 1,8 km. Missade att starta om GPS-klockan när jag gick iväg så den första biten hamnade på gårdagens promenad som varv 2. Men jag gick samma väg som hem.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: