27 maj 2009

Dagssummering mitt i natten

Inte ett jobb att söka så dagen gick åt till promenerande, disk och tvätt. Så fort sambon hade kommit hem for jag till Luleå och slängde mig i soffan hos Jalle. Precis när jag skulle fara ringde Vincent från sin kompis A och sa att han skulle cykla hem nu. Det var första gången han cyklade från A själv, de bor borta på Bränslan så det är en liten bit hem. Han ringde mig när han kommit hem och lät så stolt. Han börjar bli stor.

Jag och Jalle avverkade Return of the Killer Tomatoes från 1988. Den var så 80-tal det bara kan bli. Kalkonig så man garvar åt det. Får skriva en recension sen.

Enligt yr.no skall det regna hela onsdagen så jag får väl fundera på vad jag skall hitta på inne en hel dag. Men nu är klockan mitt i natten och jag skall nanna kudden för solen är på väg upp.

Inga kommentarer: