14 maj 2009

Piratbrallan, vecka 7

Katastrofvägning, vattenballongen Bea ställde sig på vågen och tänkte, nä det här vill jag inte rapportera. Men men har man lovat att göra detta inför öppen ridå är det ju bara att hålla det löftet. Dels blev det lite väl mycket tårta i helgen och dels har jag av någon underlig anledning svullnat upp en massa, tom mina handleder känns vattenfyllda. Igår på en tjuvvägning så var det -0,5 kg men sen måste min kropp absorberat vatten i duschen eller nåt för det var då ett fett plus i morse. Vet att jag svullnar upp om jag får i mig för lite vätska och sen vätskar upp mig på kvällen och på min långpromenad igår hade jag på tok för lite vatten med mig. Nä det kan ju inte annat än att resultera i ett fint minus nästa vecka eller hur så nu glömmer vi denna veckan. Men här kommer siffrorna i alla fall. Eller nä först lite träningsinfo. fre-sön gjorde jag nada, null, zip zero och det var rätt skönt för jag hade fullt upp med annat. Men övriga dagar dvs torsdag och mån-ons har det i alla fall blivit promenader av varierande längd. Totalt 4 pass, 675 minuter och 69,31 km. Kaloriförbrukningen blev ca 2950 kcal kanske motsvarar intaget av tårta :-)

Vikt: 59,25 kg (+1,3)
Hals: 32 cm (0)
Överarmar: 24 cm (0)
Byst: 89 cm (0)
Midja: 67 cm (-0,5)
Mage: 89 cm (+3)
Stuss: 97 cm (0)
Lår: 54 cm (+1,5)

Kom på nu att det kanske är bättre att presentera förändringen totalt än mot föregtående vecka men jag ids inte ändra nu.




Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: