16 augusti 2009

Jag är befriad från chick lit!

Uppsatsen i chick lit-kursen är nu inlämnad. 3 minuter innan stängning stämplade mitt lokala postkontor på ICA mitt kuvert med dagens datum. Idag var sista inlämningsdagen. Förvisso kan man lämna in senare men då kan man inte få VG. Vilket jag i och för sig nog knappast får för denna uppsats. Bara en sådan sak att den är 50% för lång. Skrev 10 sidor enligt anvisning men så kom jag på sen att det skulle vara 1,5 radavstånd och vips växte ju uppsatsen massor i sidantal. Ja ja de får väl ge mig backning och be mig skära bort en massa dravel.

Det är absolut inget mästerverk jag är stolt över och jag har absolut ingen lust att publicera den på vår gemensamma server för kursen. Jag brukar annars tycka att mina rapporter blir rätt bra men denna är verkligen ett hafsverk av sällan skådat mått. Men vi får väl se vad Maria min handledare säger efter att ha läst den.

Nu skall jag ta en rejäl paus från chick lit i alla fall men jag har några oläst som får bli slapparlitteratur emellanåt.

Inga kommentarer: