11 oktober 2009

Kolla jag har fläta!

Jag inte minnas när jag hade en inbakad fläta i håret senast. Det måste ha varit i början på 90-talet innan jag klippte håret kort. Känns som en för tidig 40-årskris eller nåt att helt plötsligt låta håret växa ut. Efter alla år jag fått höra "ditt långsmala ansikte funkar inte i långt hår" så nu skiter jag i vad andra tycker. Jag trivs rätt bra i mina långa lockar och vill jag ha det kort någon dag så sätter jag bara upp håret, och nu kan jag göra det med en inbakad variant :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Ann sa...

Snyggt! Jag lät håret växa ut till graviditeten och nu efteråt, eftersom jag vet att jag ser ut sdom en boll annars. :) Önskar jag kunde göra sånna där saker. Men händerna är ff kass sedan graviditeterna, så det blir basic-basic-grejer, om något.

sussi sa...

nej för tusan klipp inte av håret! det gör bara tanter, och tanter borde inte klippa av sig håret, för då ser de androgyna ut.