24 november 2009

Läsångest

Nu börjar det finnas för många böcker jag vill läsa på stört här hemma. Idag kom ett recex från MinotaurDalen som dränktes som jag beställt för att jämföra med En ovanligt torr sommar som har liknande handling (recenserad på Pocketblogg.se).





Jag håller på med Askungar som är wavebokcirkelboken, Sonat till Miriam, och vill börja på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann som jag fått av Piratförlaget att läsa. Den sista blev ännu mer lockande när Jimmy skrattade redan vid första läsningen i sin #100skratt-utmaning.

Jamen just det jag har ju börjat på Boktjuven också men den ligger i väskan så jag fick inte med den på bilden. Kanske inte riktigt dags att börja på något nytt. Bäst att krypa ner i sängen med en av böckerna istället. Får se vilken av dem det blir. Pocketböcker går alltid före inbundet pga Pocketblogg.se men Askungar är spännande nu i början så jag vill gärna fortsätta i den också.

Har bestämt mig för att avsätta 1-2 timmar varje dag för läsning framöver. Sen får det bli en entimmes promenad varje dag med någon ljudbok. På så sätt borde jag beta av lite läsning :-)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: