12 november 2009

PU-samtal avklarat

Att ha utvecklingssamtal mitt under pågående provanställning är alltid lite nervöst men jag hade inget att oroa mig för (fast jag hade inte heller varit orolig). Det var ett bra möte och nu skall jag leta fram någon bra kurs i offentlig upphandling för leverantörer för där skulle jag behöva lära mig lite mer om regler mm. Så har du gått någon som var bra hojta till.

Kommer att vara lite mer i Piteå och Skellefteå framöver för att lära känna folket där lite bättre och för att komma ut på marknaden där. Kul för jag gillar att besöka kunder och träffa nytt folk och skönt att komma från vårt lite bullriga kontor då och då.

Jag får jobba med det jag tycker är skitrolig även om alla andra tycker jag är helt korkat som älskar att svara på upphandlingar. Dessutom har jag några småkunder med spännande projekt att hålla i, perfekt mix. Trivs toppenbra! Måste lovorda Exait för att vara en bra arbetsgivare som verkligen tänker på sin personal. Trivs man gör man ett bra jobb.

Inga kommentarer: