08 december 2009

Slutkörd men nyfiken

Har haft 2 hektiska dagar på jobbet med en RFI som hade extremt kort svarstid. Jobbade som en liten gnu men vi fick ihop det tillslut. När jag var inne på de sista minuterna strax innan 3 kom StepIn på besök för att stoppa en vaccinspruta i armen på mig. Det gjorde inte så ont och ännu känner jag inte något i armen. Precis efter sprutan var det dock lite brännande känsla. Dock börjar jag få huvudvärk men den kan ju lika gärna bero på för lite sömn och stress och inte tala om att försöka lösa lucka 8 hos Lotten. Ett tag var jag in på Mästaren & Margarita av Michail Bulgakov men får inte riktigt ihop det och eftersom det var typ 100 år sedan jag läste den och inte har den hemma kan jag inte göra stilanalys. Bröderna Grimm föresvävade mig ett tag också men bara baserat på Broder Jakob. Lotten påstår att det är mer stil än innehåll idag, då var min uppenbara tanke Hans Villius men så enkelt kan det ju inte vara. Dessutom indikerar Lotten att det är en kvinna som bloggar, eller?

Sova eller googla fingrarna blå i jakten på rätta svaret är frågan för kvällen.

Inga kommentarer: