11 april 2010

Födelsedag

37, det känns gättegammalt helt plötsligt fast jag bara är 1 dag äldre än vid samma tid igår. 37 det är snart 40. När skall jag börja känna mig vuxen? Såg på några äldre damer på busstationen i Umeå igår och tänkte undra om de känner likadant. Men vad innebär det egentligen att känna sig vuxen? Jag vet inte, jag är som jag är och lär väl vara det när jag är 70 också så är det nog.

Men gammal kände jag mig i morse, vaknade förutom med en dunderförkylning med världens värk i mina händer. Jag har någon form av reumatiska besvär som sätter sig i händerna och ibland kan jag inte räta ut fingrarna på morgonen och i morse var det värre än någonsin på högerhanden. Tummen är fortfarande inte helt med.

3 kommentarer:

Linda sa...

Grattis på födelsedagen Bea!

Anonym sa...

Hej
Vi är två studenter från Örebro universitet som skriver C- uppsats om företaget Buzzador. Vi hittade dig genom din blogg, vi skulle vilja att du svarade på en enkät antingen via mail eller telefon. Du kanske känner fler buzzadorer som skulle vilja hjälpa oss att besvara enkäten.
Mvh Johnienne Lindström
johnienne@telia.com

Peter Parnes sa...

Woohoo! Grattis!! :)