19 april 2010

Ibland älskar jag att vara bokbloggare lite extra mycket

Kom hem och öppnade posten:

En inbjudan till the final pocktail:

iPhone 023

och böcker:

iPhone 024

Nu måste jag skynda mig att läsa ut den bok som låg i brevlådan för några dagar sedan, Den glömda trädgården av Kate Morton (Månpocket).

Bäst jag slutar blogga och kryper ner med min bok. Drottningen vänder blad av Alan Bennett (Ordfront) skriker redan “läs mig läs mig, kolla jag är så liten du hinner innan du läser ut den andra, och jag handlar dessutom om böcker och läsande du vet det där som du gillar”. Jag försöker ignorera den, Carin Gerhardsens Vyssan lull (Ordfront) är lite tystare, “se på mig jag är inbunden du behöver inte läsa mig riktigt ännu men jag vet att du vill veta hur det går för poliserna i Hammarbyserien men ta din tid du…” och från min tv blickar Först när givaren är död av Anna Jansson (Månpocket) ner på mig och undrar där det blir den tur tillsammans med en drös andra böcker. Gahhh lässtress… dessutom håller jag på med Flickan under gatan av Roslund & Hellström men den varvar jag som pocket och ljudbok. Nä mindre bloggande mer läsande så vinkevink.

1 kommentar:

Fröken Bovary sa...

Jag gillar bokbloggare så keep it up!