25 april 2010

Panik, min bok är borta

Håller på att läsa Toffs bok : med kommentarer av Muham Bentson som kom med posten från Pocketförlaget häromdagen men nu är den puts väck, den ligger någonstans i huset men jag vet inte var. Mycket frustrerande. Den andra boken jag läser är Kärlek, vänskap och choklad men den är inte så där tokbra så jag vill hellre hitta den andra som känns mer intressant och som jag bara hunnit börja på. Så var sjuttsingen är min bok?

Eller betyder detta att jag skall ta en paus från dystopin och läsa något som verkligen lockar som Ajvide Lindqvist senaste, Lilla stjärna som jag drista mig till att få av Ordfront i inbunden för att jag inte kunde vänta (= recension kommer här först istället för i Pocketblogg.se) fast jag är ändå oerhört sugen på att köpa den som ljudbok när den kommer om det är han själv som läser för han är bästa ljudboksinläsaren jag vet.

Men nu har jag letat bok och skrivit recensioner så klockan blev läggdags så bokbryderierna får jag ta upp i morgon istället.

Inga kommentarer: