05 april 2011

#365mil - mars

Mars månad var inte bra, dels lyckades jag slå i svanskotan rejält, sen blev jag påkörd och lyckades dessutom få en smäll på ena knät som gjorde mig vilande några dagar och dels hade jag några riktigt lata dagar och annat som kom i vägen för mina mil så som spinn för livet, jobb och dansuppvisning. Dessutom har anemin gjort återtåg i livet och jag skall få nytt järn under april.

Mil att avverka: 31
Mil gjorda: 28,8
Avverkat i snitt/dag: 0,929
Antal dagar med #365mil: 19
Antal vilodagar: 12
Antal pass: 20

Fördelning:
Längdskidor - klassiskt: 5 pass, 5,63 mil
Längdskidor – klassisk teknik: 2 pass 1,26 mil
Promenad: 3 pass, 1,54 mil
Löpning/Promenad: 2 pass, 1,2 mil
Löpning: 1 pass, 1 mil
Cykling: 7 pass, 18,2 mil


Totalen:
Mil avklarade:
88,6
Mil kvar: 276,4
Mil kvar/dag: 1,005

Än så länge så ser det ju rätt ok ut och nu börjar cykelvägar mm se gångvänliga ut. Det har blivit lite väl mycket cykling, gillar ju mer att gå egentligen. Så i april skall jag försöka få ihop hälften av milen från promenader.

Inga kommentarer: