10 maj 2011

Lagt ut en köpesannons på Blocket

Jag drömmer om en liten stuga/koja (max 10-20 m2) gärna nära vatten men utan synliga grannar, mitt ute i skogen funkar oxå. Ett ställe att ta det lugnt på.

El/vatten är inget krav. Men finns inte vatten i närheten bör man kunna komma hyfsat nära med bil.

Gärna med kamin och möjlighet till vintervistelse.

Kan tänka mig att arrendera oxå om vi kan komma överens om ett bra avtal.

En lämplig tomt är oxå av intresse men man måste kunna komma åt med bil/lastbil för leverans av färdig stuga.

Avskildhet, lugn och ro är nyckelorden.


Vem vet kanske jag får napp, någon där ute är kanske sugen på att sälja sin lilla lilla stuga till mig för det rätta priset vem vet. Håll tummarna för mig.

Ni får hemskt gärna sprida länken http://www.blocket.se/vi/33790144.htm vidare.

Inga kommentarer: