16 juli 2011

Testar Bloggerappen på androidtelefonen

Den här telefonen borde ha bättre bloggerapp än iPhonen. Den har en bättre kamera oxå. Däremot ogillar jag verkligen tangentbordet och saknar dubbelmellanslag = .

Men här kan jag göra länkar, kursiv och fet stil vilket saknas i Blogpress på iPhone. Däremot är inte jag och telefonen överens om hur man markerar ett ord så jag har inte lyckats använda de funktionerna ännu.

Jag verkar kunna styra över bildstorleken bättre och välja att ta bild direkt vilket är bra. Men jag ser ingen möjlighet att placera bilden. Så vi får se var min testbild hamnar.

Gillar att denna app sparar utkast automatiskt, det gör inte Blogpress och det har orsakat mig många borttappade texter i och med att appen inte klarar av att man växlar till annan app. Den rensar då all inskriven text.


Inga kommentarer: