03 oktober 2011

Äventyrshelg på många platser

Idag släpptes biljetterna för Fjällräven Classic 2012, såg att det fortfarande finns biljetter till den eftertraktade startgrupp ett kvar.

Funderade på Axa Fjällmaraton eller Dalslands kanotmaraton (DKM+) som komplement till Fjällräven Classic i år. Även Cykelvasan fanns med som alternativ men de biljetterna tog ju slut på stört. Men nu blir det omöjligt att kombinera. Fjällräven har beslutat att flytta eventet en helg vilket gör att nu krockar alla höstens stora äventyrsevent. Trist.

Såg att FC dessutom höjt priset igen, nu 1800 kr, 200 mer än i fjol. Börjar bli lite väl dyrt för det extra man får mot att gå ensam när man vill.

Kanske får bli DKM+ eller Axa Fjällmaraton bara då istället, de har jag ju inte provat på, Fjällräven Classic har jag ju ändå gjort 4 av.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag, min bror och min syster är anmälda i år igen. I år får vi även med oss min systers (hon som var med i år) man och vår lilla syster. Ska bli riktigt kul att komma upp dit igen...

Det är klart att du ska gå igen! Du kan väl inte bryta den trend nu!?

// Tobbe

Béatrice Karjalainen sa...

Vi får se, surade ihop över ytterligare prishöjning och att de flyttat det. Blev ju ingen DKM+ i år så jag hade bestämt att göra en 2012.

Lotta sa...

He he Bea, du står nog på startlinjen igen :-)
Men visst det är jättesynd att dom bytte till veckan efter. Vi kanske ses igen.

(halta)Lotta