20 juni 2012

8 dagar kvar till #laplandultra och kroppen jublar inte direkt

Snart är det dags igen för Lapland ultra, mitt tredje. Jag hade hoppats på att kunna springa några delar av de 10 milen i år och komma under 15 timmar. Men som kroppen känns nu är jag inte helt 100 på om jag kommer orka mig runt hela eller inte. Ont i foten, aptrött och en höft som värker. Men men bannbenet har ju sagt sitt förr som när jag startade Fjällräven Classic 2008 med dubbelsidig halvläkt hälseneinflammation och tog mig i mål.

Skulle lägga in min resa i Tripit och då kan man välja mellan dessa val:
Jag skulle vilja kunna välja en tredje sak "Pain" för det vet jag att det kommer det bli. När jag skulle sätta en bild som symbol för resan valde jag mellan två bilder:



Den ena symboliserar hur det delvis kommer kännas, den andra vad jag strävar mot. Det blev fjolårets målbild tillslut. Jag hoppas innerligt jag får ta ett målfoto i år oxå.

Inga kommentarer: