04 januari 2013

Lite vinterbilder

Det blev en milspromeand igår med kameran över axeln. Men klantbea hade glömt ladda batterierna så efter 4 km dog kameran OCH mobilen. Smart va? Men några bilder blev det i alla fall, dock bara en med nya objektivet. Makro utan stabilisator och handhållet är inte en riktigt bra kombo. Dessutom kom jag mig ut sent så ljuset var inte det bästa för handhållet. Måste lära mig att justera ISO och allt sådant där bättre oxå, märkte att bilderna blev aningen gryniga. Men man lär sig ju genom att testa sig fram.

Kom på att jag inte länkat till mitt första vinteralbum här heller så vill du kika ligger det på Picasa.

Bildspel med vinterbilderna från igår (finns även i ett album):


En eller två av bilderna dyker nog upp som en 365foto-bild strax.

Inga kommentarer: