31 mars 2013

Födelsedagspresent några dagar för tidigt #068 #blogg100

Idag var jag på långfika på Friends by BO med långväga gäster. Rolf och Jennifer som rymde kylan i norr och flyttade neråt Stockholmstrakten för många år sedan. 

De är de sötaste och mest omtänksamma vänner man kan ha. De kom med ett paket till mig, på min 4-årsdag, nollor räknas ju inte. En underbar t-shirt från min favoritwebcomic, Questionable content (nämnde för flera år sedan till Rolf att jag tyckte den var rolig) och ett par fina örhängen Jennifer gjort.

Skrattade gott åt deras berättelse om när de försökte lista ut om jag hade hål i öronen eller inte genom att kolla igenom mina profilbilder på G+. Jag envisas tydligen med att ha håret för öronen på bilderna förutom på en bild och där kunde örhängena lika gärna ha varit clips/skruv. Jag som nästan alltid har i mina guldploppar i hålen längst ner verkar dölja dem väl. Har ju tom 7 hål i öronen.

Inga kommentarer: