14 juli 2013

Aj aj *2

Bet i en bit rostat bröd igår och lyckades kila upp en bit i tandköttet vid tanden längst in på enda sidan i överkäken. Idag har jag haft tokont, svullet och jäkligt. Spottar blod. Valde att skippa promenaden idag för att det gjorde så ont i munnen. Vill inte skicka runt infektionen i kroppen om det är en.

Hoppas verkligen det läker snabbt, vill inte ha tandvärk på resan. Räcker med min trochanterit som kommit tillbaka väldigt olägligt (försökt ignorera den ett par veckor och trott att det skall gå över). Försöker köra mitt rehabprogram och stretcha, brukar hjälpa men tar lång tid. Det gör ont, jag blir stel och kan inte gå snabbt men så länge jag klarar av smärtan brukar det gå bra att röra sig som vanligt, det skall tydligen inte bli värre.

Men jag tror ändå jag skall nyttja vår sjukvårdsförsäkring på jobbet och se om jag inte kan få någon form av stötvågsbehandling. Det sägs hjälpa. Skall ringa i morgon bitti.

Inga kommentarer: