17 januari 2014

Ibland är jag inte så smart...

Sambon fyller 38 idag. Av mig och barnen fick han choklad, kläder och ett tangentbord, ett QPAD MK-80 med mekaniska tangenter. Ni vet sådana där som låter jäkligt illa. Sonen har ett MK-80 och lovade att 85:an som inte har blå bryter låter mindre men nog tyckte jag det konkeliklonkade när jag provade i butiken.

Som den snälla sambo jag är går jag nu och lägger mig och sover så får han leka med sin nya leksak framför lämpligt spel några timmar och jag slipper höra klonkeliklonket. 3 gamers med var sitt mekaniskt tangentbord som alla är inköpta av mig, hur tänkte jag? Ibland är jag för snäll för mitt eget bästa. De själva har ju konstant lurar på sig och hör inte ett smack. 

Nu kan de i alla fall inte klaga på att jag har vibration på när jag skriver på min Nexus 4. 

Inga kommentarer: