12 februari 2014

Hur trött kan man vara

Har försökt komma i säng kring 22 och sovit som en stock till 06/07 i 2 nätter nu men jag är fortfarande så där galet trött. Ser extremt sliten ut rent allmänt också. Kinderna insjunkna och ögonen helt utan liv.

Hade tänkt vara ledig i morgon och på fredag men det sket sig. Fick ett möte/workshop inbokat torsdag eftermiddag som jag hemskt gärna vill ta del av eftersom det berör mitt jobb en hel del. Samma sak nästa torsdag. Sen så har jag en leverans på måndag oxå.

Men skall i alla fall försöka låta bli att jobba i helgen. Hoppas fortfarande på lite bättre väder och någon att fota med. Någon som kan köra för jag är ingen passande chaffuör när jag bara har solglasögon.

Nu skall jag hämta sonen på träningen och sen försöka sova. I morgon kväll är det årsmöte på Friluftsfrämjandet så då blir det en sen kväll.

Kanske dags att kolla blodvärdena igen.

Inga kommentarer: