13 juli 2015

Dag 194 - Slöare än slöast

Idag har jag varit slöare än slöast. Mest sovit och läst. En promenad in till stan för att äta lunch med sambon också. Sen blev det mer läsa och sova. Skulle ta en promenad efter att jag hade handlat mat men mådde illa och hade ont i skallen så jag skippade det tillslut. Fick i mig lite middag och sen nöjde jag mig med att gå ut i trädgården med kameran.

Ogillar sådana här dagar där jag inte får gjort något som jag tänkt mig, ingen promenad och inget städande. Men men det är ju min första semesterdag då får man väl vara lite slö eller? Dessutom gick jag ju över 3 mil igår.

Dagens bild fick bli en prästkrage som växer i gräsmattan som ingen kunnat klippa när klipparen är trasig. Har en blomsteräng istället för tillfället.
Även blåklockorna växer i min gräsmatta just nu.
Dessa växte på ängen nedanför grannens hus. Vet dock inte vad de heter. Kanske du vet?

Inga kommentarer: