06 november 2015

Dag 310 - Tacos och mer vila en grå dag

Idag var det gråare än grått ute redan på morgon, mitt humör sjönk rejält kan man säga och då var jag redan trött och grinig när jag vaknade för jag sovit dåligt. Det var minusgrader ute och riktigt kallt.

En hel dag med möten och testning på jobbet. Det senare piggade upp mig lite. Halkigt som attan på vissa ställen när jag körde hemåt.

Kom inte på något att fota idag (försökte lite med katterna men fick inte riktigt till det och Emilian höll på att somna) så det var väl bara att ta tillvara det grå vädret.
Efter tacosmiddag (idag midddag med hela familjen på en gång, minns inte när det hände senast) drog jag på mig varma kläder och tog med ett paraply ut. Gick några hus bort längst med vattnet och fångade båten jag tagit kort på förut men då under norrsken. Det här får vara dagens bild.
Skippade promenerandet idag, trött och det var rätt sent innan vi hade ätit middag.

Inga kommentarer: