12 november 2015

Dag 316 - Huvudvärk

Hela den här dagen har gått åt till 2 saker där den ena är huvudvärk och den andra är möten. Hela dagen är som ett enda stort töcken i mitt huvud. Lyckades i alla fall ta bilen ut till Karlsvik och ta några nya bilder på bryggan, en får duga som dagens bild. Men någon promenad blev det inte och middagen fick bli sushi som jag hämtade på Storheden innan jag for hem.
Skulle boka resa till Abisko under dagen idag men han inte förrän jag kom hem. Då hade alla platser på STF Turiststation tagit slut så jag bokade in mig på Abisko.net. Det är ett helt ok ställe men jag saknar möjligheten till att sitta uppkrupen i en fåtölj framför en brasa där eller bara kunna gå omkring lite inomhus. Men det blir ju billigare så här. Åker 07:12 i morgon så det är bäst att hoppa i säng tidigt.

Inga kommentarer: