12 december 2015

Dag 346 - Tidigt

Blä idag var jag tvungen att kliva upp skittidigt för att åka och handla, göra mackor som skall säljas i fiket på handbollssammandrag och sen stå och sälja dem.

Jag var verkligen aptrött och släpade mig upp. Ute var världen rosa så jag tog med mig kameran ut när jag skulle handla.
När jag sen skulle åka iväg så hade färgerna ändrats en bit längre bort längs med sjön så jag stannade till där och tog en bild. Den får vara dagens bild.
Efter att jag stått och gjort mackor i 2,5 timmar med proppar som gick så åkte jag hem för att få i mig själv någon form av mat. Himlen hade nu en annan färg och världen gick i blått.
Käkade och gav mig sedan ut på en promenad som blev 14,14 km.
Hämtade Vincent efter handbollssammandraget där de hade vunnit sina två matcher och vi åkte och handlade. Köpte grejer till varma mackor som fick bli dagens middag.

Efter maten lite fixande med bilder, klockan är nu 19:50 och ögonen går i kors.


Inga kommentarer: