11 februari 2016

Dag 42 - Jobbigt men givande

Fick kliva upp 04:45 för att hinna köra till flygplatsen för jag trodde planet skulle gå 06:35 men det visade sig sen vara tiden för ombordstigning. Så jag hade kunnat sova en liten stund till. Men jag fick ta igen den sömnmissen sen på planet, vi var nämligen försenade men det jag märkte jag inte ens för jag somnade innan vi ens var vid avisningen (där vi tydligen hade fått köra 30 minuter) och vaknade när det var dags att knäppa fast sig igen för landning. Hade nog vaknat först vid landningen om de låtit bli att ropa ut att nu skall vi snart landa. Jösses vad jag sov gott där på planet, tacksam över de där 30 minuterna extra.

Tog flygbussen till Kista, den är gången lyckades jag komma av bussen på rätt hållplats :-)

Sen var det många timmars "mangling" med coachen, så otroligt givande och nyttigt, vi skrattade, jag grät en skvätt när lite jobbiga saker bubblade upp och jag kom därifrån med en rad olika verktyg och en rejäl funderare på vad jag kommer skriva här och på andra publika medier om allt. Coachningen skapar givetvis en rad funderingar och tankar och var gör jag av dem? Kanske dags att gömma bloggen bakom lösenord.

När jag skulle gå till hotellet på kvällen frågade jag min kollega Anna om hon hade tips på vad jag kunde fota. Hon rekommenderade Ericsson Kista aka "Sprickan". Så jag letade upp var huset fanns och gick dit. En kul byggnad.
Middagen blev på McDonalds bredvid hotellet. När jag kom till hotellet var mina mappar med papper borta, var helt säker på att de var med. Min hotellvoucher var i en av mapparna så det blev lite funderingar kring incheckningen men det löse sig. Kvällen ägnade jag åt att läsa igenom Jungs personlighetstyper och försökt hitta igen folk i min närhet för att försöka förstå även dem. Även plöjt igenom min egen personlighetstyp samtidigt som jag mumsade i mig chips.

I morgon blir det att förbereda utbildning och hålla den. Skall bli kul.

Inga kommentarer: