19 februari 2016

Dag 50 - Brobesök efter ofullständig dag

Sov typ inget i natt, hade så ont i magen att jag vred och vände på mig hela natten, delvis låg jag i fosterställning och grät. 04:45 var jag tillräckligt klartänkt för att faktiskt släpa mig upp och trycka i mig två Rennie och en Esomeprazol men det dröjde två timmar innan jag fick någon lättnad och då ringde väckaren. Jag var en zombie.

Jag måste få struktur och ordning, jag måste stänga av det som pockar på. Vet i fasiken hur jag skall få ihop det. Men idag åkte jag hem ganska tidigt och hämtade upp Vincent innan vi åkte och handlade.  Sen tog jag kameran med mig i bilen och parkerade nära Hedenbron, pulsade genom över en meter snö och gick ut på isen för att ta en bild på militärbron.
Sen blev det soffan, mackor til middag, chips och Suits. Klockan är nu 22 och jag behöver soooova. I morgon skall Vincent spela handboll ganska tidigt och jag skall köra. Som tur är så är det bara här i Boden så vi skall inte så långt.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hej! Jag heter Ulrika o bor oxå i Boden :-)
Tråkigt att du ej mår bra :-(
Jättefin bild av en ofta fotad bro :-D
Du får gärna titta in till mig på http://svea67.blogspot.se
Såg att du var på instagram så jag följer dig där oxå :-)