20 februari 2016

Dag 51 - Skor, fika och handboll

Idag har jag ägnat dagen åt tre saker, skor, fika och handboll och så lyckades jag klämma in lite fotograferande också. Skjutsade Vicnent på handbollssammandrag och sen var jag på stan med Herman för införskaffande av två par skor. Vi tryckte i oss lite fika också. Lämnade Herman hemma efter att ha lämnat mat till Vincent på arenan. Tog några halvtaskiga bilder på katterna ute i snön, de var inte det minsta medgörliga och Jasha skvätte till och med upp snö i objektivet för att slippa. De dög till Instagram i litet format.
Tog med mig sambon in till stan tog dagens bild nere vid Björknäs innan vi gick och fikade. Så glad att Le Crossiant i alla fall har glutenfritt bröd numer, på fikafronten borde de skaffa något roligare än Daimtårtan, den är rätt trist.
Sen blev det inhandlande av middag, slappande hemma innan vi åkte till Björknäshallen för att se Hornskroken B-pojkar slå Sävar med 2 poäng.

Klockan är 21:00 och jag är helt slut. Hade tänkt fixa en ansökan till Printler idag men inser att alla mina bilder har min signatur i hörnet och de verkar bara ha bilder utan i gallerierna så skall jag ha mina foton där måste jag helt enkelt leta fram mina original i Lightroom och generera nya jpg:ar. Det får bli morgondagens övning tror jag.https://photos.google.com/share/AF1QipN5kbusQfuoXrCo5dTdMcqbTR1mLMIUL0ovYZSqNT9Ziw4fqqX83DCOZUHxor5NYQ?key=RFJLNk02cE1XVVRpMWNBcDYxVHA0OGRzN2F0eGhB

Inga kommentarer: