21 februari 2016

Dag 52 - Ytterligare en lada

Idag var det handboll på förmiddagen. Vi fick se Vincent lag slå Sävar. Sen åkte jag till Degerbäcken och fotade en lada som dagens bild innan jag åkte på Ruter Retro och fikade ensam med en fototidning.
Resten av dagen har jag inte gjort mycket alls. Börjat kika igenom en massa foton efter eventuella bilder som någon kanske skulle kunna tänka sig att sätta på en vägg. Har gjort ett album Candidates som fylls på med sådant jag funderar på. Ni får hemskt gärna titta i det och kommentera. Ta om för mig om det är något som definitivt skall bort eller om ni vet om någon bild jag har som borde vara med. Själv är jag ganska förtjust i tåggraffiti men inte så säker på att de passar på en vägg så just nu är de inte med där. Däremot flera av mina bilder på lador men jag är inte säker på att andra är lika förtjusta i dem som mig. Borde kanske leta fram fler storslagna landskap istället. Bilderna på printler är tänkta att vara knutna till en plats/region så man får tänka på det också.

Inga kommentarer: