25 februari 2016

Dag 56 - Helt slut

Kaputt så känner jag mig. Fick svar på mitt mail till läkaren om att jag behöver min sprutor, hon svarade bara att jag skulle komma dit. Men suck, det var ju för att slippa åka dit, prata med dem, ta nya prover osv innan de sen beställer hem preparatet och jag måste tillbaka dit igen som jag mailade dem mina provsvar från privata vården. Suck!!

All min ork är helt borta.

När jag gick hem fick jag syn på våra pingisracket och boll på pingisbordet, någon hade lagt upp dem fint. De fick duga som dagen bild. Försökte flytta bordet så lampans sken bara skulle vara på racket och boll men det gick inte så ljusfläcken fick vara kvar. Hade velat ha det lite mer dämpad. Gjorde en mer kontrastlös variant som känns som mattsvart där blänket försvann men valde tillslut bort den ändå. Den visas längst ner. Valde jag rätt?
Black on black

Inga kommentarer: