05 maj 2016

Dag 126 (#066/#blogg100) - Att vila och välja

Idag är en röd dag, det innebär ledig. Mycket skönt. Vaknade tidigt men lyckades somna om. Sen blev jag iväglurad till Bälingeberget av vänner. De köpte med sig fika och så sågs vi där längst upp i solen. Sittandes mot varma klipphällar år vi fika i solen och surrade. Lisa för själen. Blev myggbiten på ryggen av fjolårsmygg så man kan väl lugnt säga att det kliar lite nu.

Efteråt tog jag mig en åktur först mot Boden, fotade  några träd i Sandnäset jag tänkt fota så många gånger innan jag vände mot Luleå och stannade i Bälingen och fotade en lada jag helt missat tidigare gånger. Första bilden på träden får vara dagens bild.
Lekte lite med placering och liggande/stående. Här kommer några varianter. Själv gillade jag den jag valde ut ovan bäst. Vad säger du?
Här är ladan även den i lite olika varianter. Vilken tycker du bäst om?

Inga kommentarer: