20 juni 2016

Dag 172 - Solstrålar och regnbågar igen

Vissa dagar upprepar sig. Så motiven idag är gamla vanliga. Fina solstrålar genom moln och sen en regnbåge. Den första på solstrålarna är dagens bild. Stannade i Sunderbyn och gick ut i kohagen för att fånga bilden.
Gillar kanske den här bättre egentligen men en mygga kröp på objektivglaset när jag tog den och jag fick klona bort en stor svart blob så en grästuva finns med 2 gånger och för mig som vet var syns det alldels för tydligt.
När jag kom hem låg en regnbåge eller rättare sagt två över sjön så den/de fick också vara med på bild.
I övrigt idag har jag vinglat omkring som ett fyllo på grund av yrsel och migrän. Tur vi har rutor i golvet på jobbet så jag kunde fokusera på de när jag skulle förflytta mig. Yrseln lade sig något på eftermiddagen. Hoppas den håller sig borta nu. Kom igång med en grej och massor med svar jag inväntat på en rad saker ramlade in. Verkar som folk tömmer sina mailboxar inför semester.

Inga kommentarer: